Wednesday, May 2, 2012

about us in the past


sebenernya gak tau kenapa pengen ngepost semua notes aku. mungkin karena semua notesnya bakal aku hapus setelah ini atau gimna aku juga gak tau hehehhe. mulai aja yah.

november, 10th 2011
 Hi boy, actually I don't know what do you think about. But could you please show your feeling directly. I doubt about it. I know your character but could you please show me just a little bit? I hope you know that I was  enchanted to meet you
Hi boy this is not too long but not too short too. I just feel you make me so fly. But I worry about this. I'm  never feeling like this way before so hard to open my heart. Ya foolish girl opens her heart that's me ;)
But I never feel like that. But you like play with my feeling I'm girl do you know about that? Haha
I will wait for you but I hope it's right. Actually I doubt with your feeling to me. Could you please tell me? Love like admire are so different.
I and my heart with this note say that I have a feeling with you.

Debby

november, 11th 2011
18.32
Have a new relationship with --------------------- :)

 november, 15th 2011
Sometime I'm really confused with my feeling with you I get so happy but I just so doubt how about you? I never wanna tell you that I wanna you care to me cause I wanna adjust with your character but (again) it's not so easy =)) poor me . Hahaha I wanna be slow down but sometime you fire me =))
You never feel that. I now about it cause it I close my emotional to you. Be so cool -_- it's not me but I should force to make you happy. Inever feel so faster to love someone until I met you.

november, 18th 2011
Kalo gini caranya gua gak terlalu berani buat berharap kalo kita bakal langgeng

november, 23th 2011
Hi boy, miss you really. You didn't tell me yesterday what have you done. I love you now I realize bout it. So happy near with you but sometime I should force to close my emotional. But ya it's okay hahha. Good luck for your exam =)) hopefully can have a smash mark. Hi boooyyyyyy I love you
----

Debby

november, 25th 2011
It was so amazing day with you really :) I never thought before that you're so :D. Hahaha you know that you get a sick? But you joint and never complain. Sweet booy I like when I'm beside you. But when we were on kaa your ex looked at you and I know something that... But ya I never wanna force everything. We had a joke and the other took a lot of photos and I love it.
I love you moreeeeeeee ------------- my lovely boyband =))

 february, 22th 2012
Tau gak? Kalo sekarang didepan aku gak ada mama. Pasti aku udah nangis nahan ini. Aku salah ya aku tau aku salah. Maaf udah bikin hari ini sangat teramat buruk buat kamu. Maaf buat semua kelakuan aku yang gak kamu suka maaf. Aku dan ini aku. Kamu mau aku berubah? Aku usahain ---. aku gak pernah jaga omongan? Okay aku rubah ---. Aku ngomong gitu emang karena dia sahabat aku dan kamupun temen dia. Dan nnti lagi aku gak akan bantuin dia aku ajarin dia di sekolah okay. Aku ngaku salah ya harus gmna lagi hari ini tuh emang udah paling miris yah. Dan kenapa disaat aku.. Kamu gini? Kalo kamu merasa gaak didenger maafin aku. Aku gak bermaksud sedikitpun kearah itu. ---, aku seneng banget kamu bawel sama aku nyuruh aku makan, jangan pulang malem aku tau kamu khawatir dan itu yang aku seneng dari kamu. Dan skrng kamu gak akan gitu lagi yah ---? Yaudah aku cuma bisa nerima. Aku gak mau maksain smuanya dit. Dan maaf skrng aku nangis. Maaf udah jadi cewekcengeng. Aku gak tau kenapa aku nangis aku cuma ngerasa sakit. Ya mungkin itu. Aku nangis karena aku sayang kok ---. Buat apa aku nangisin orng yang gak berarti di hidup aku? Hey skrng debby juga harus nyeimbangin lagi yah. Makasih yah --- sampe skrng kamu masih mau megang hape :') makasih banyak yah. --- makasih buat semua kejutan, kebahagiaan dan smua hal yang belum pernah aku rasain dihidup aku. Dan skrang aku udah rasain itu berkat kamu loh. Jadi makasih yah udah jadi orang yang sangat bermakna dihidup aku.------------------. Maaf buat ego aku yang maksa kamu gak berubah, maaf buat smua tingkah yang bkin kamu makan hati. Aku minta maaf gak bisa jadi seseorang yang berarti dan bawa kebahagian di hidup kamu. Maaf yah

Debby nurliza ulhaq :')

april, 6th 2012
Tanggal berapa neh? 6 april yah? Wahahaha =)) lebih tepatnya 00.01 AM. Ekhem.Heeey cowok ecieee sipesek makin tua nih berapa taun? Ah 17? Edaaann tua banget masbrooo! Hahaha bilang apa yaah.. Em selamet tambah tua aja deh semoga makin segala galanya jangan ablaw lagi. Jangan nyebelin lagi. Terus banggain ortu kamu yah jangan marah2 terus yah gak boleh berantem lgi sama mama papa harus rukun! Makin dewasa yah sayang :) inget udah tua hahaha. Jagain arselnya juga yah :) okey alvin juga :D trus susulin bibi ke kampung kenalan sama anaknya =)) oiya semoga makin rajin belajarnya! Inget 10 besar semster dua yah! Langgeng sama debby nurliza ulhaq yah semoga bisa saling melengkapi udah ah capek akunya. Assalammualaikum waalaikum salam iailofyu ♥♡

april, 20th 2012
Sometime I'm getting tired. Tired to understand you to think that you will be fine and you're happy with me. Are you happy with me? But why I see you getting bored? Yes I do. I do it too. Sometime I need you to know what I'm feelin with my attitude just feel is that allright? Am I okay? Have you? I never force you to focus on me. You have your world. I know it friends, family, subjects. Me and maybe ... Ya forget about it. I just .. Can I be selfish? Do you realize that I have feelin? Not just you.. I have it too. Can I got jealous? Yes I can't cause you hate and ever said that don't ever be jealous to me. Cause it dit. I force my self to never care. But hello? Can you see my mind? My heart? Here. Inside? I'm getting hurt cause force my self. What for? To make you happy and nver care my feelin. I never tell everyone bout  the real one me. Cause it doesn't work I think. So what should I do know? When I become so cool to you. It because I can't hide my feelin more than that. Do you know? I hate to tell it. But I just can write in this note and re-read until I'm slept. If you tired, bored with me feel empty, or you wanna release just say and I let you go. I just wanna see you happy. Without me if its better. Cause if its just a jail for you. It will hurt me too. So now let choose and I try and should ready for your decision..

0 comments:

Post a Comment

now, you know my secrets